tirsdag 9. august 2011

Torpevotter i haugevis skal bli til :)

Ett par torpevotter har endelig blitt ferdig, og flere skal det bli når bestillingslista vokser :)
Disse er til en gutt på 1 år, så de er strikket i str 1,5-2 år ca. Jeg har også nappet de inni, så de får dobbelt lag med ull og blir ekstra gode og varme.

Oppskriften på Torpevotter finner dere her inne på bloggen min,
link er her --> Oppskrift på Torpevotter.

Her er det en forklaring på hvordan jeg gjorde nappinga.

Ta kontakt hvis det er noe du lurer på :)

Klem fra

8 kommentarer:

  1. Hei,
    hvordan får du laget de merkelappene du har sydd på?

    SvarSlett
  2. Hei!

    De har jeg laget og bestilt herfra: http://www.minanamnband.se/

    SvarSlett
  3. Flotte vottar og ein fin blogg du har. Ønskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  4. Åhh så flotte votter :D
    Og flott blogg :)

    SvarSlett
  5. har så lyst til å lage torpevotter i str1,5 og 2-3 år men er en mønster slave, så jeg får ikke til å gjøre om voksenstørrelser. Har du noen tips?

    SvarSlett