søndag 31. juli 2011

Endelig tilbake med sommerens hobby :)

Etter en travel sommer, kommer det nå endelig ett nytt innlegg.
Det var blitt lite strikking i sommer, men det var vært tid for litt annen hobby, nemlig oppussing :) 

Lillegutt har ikke hatt eget soverom, så nå var tiden inne for at han endelig skulle få det. (Hurra!!! Endelig er privatlivet og alenetiden tilbake :P) Så vi gjorde om 2.etasjens bad, som ikke var i bruk, til et akkurat passe stort gutterom. Jeg var så ivrig på å komme igang, så bilde fra badet glemte jeg å ta, men det ble ett "før" bilde.

Men er her rommet før og etter

Jeg har alltid ønsket meg en fin seng som kan pynte opp rommet litt, men ny seng er dyyrt :P
Så løsningen ble å lage en egen sengegavl til den ellers kjedelig rammemadrass-senga.
Siden vi bor i et 100år gammelt hus, syns jeg det passet inn å bruke en gammel dør jeg fant stående hos broren min :)

En dør kan brukes til så mangt

Døra ble vasket og pusset, for så å bli malt hvit. Jeg pusset på kantene da den var ferdig malt, så den skulle få det gamle, slitte utseende.

Endelig oppe på veggen


Da gjenstår det bare å få malt veggene på soverommet ;)

Ha en fortsatt strålende søndag :)

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar