torsdag 2. august 2012

Hei alle sammen :)

Til alle dere som er innom bloggen min vil jeg veldig gjerne si takk for besøket :) Jeg har vært veldig lite aktiv den siste tiden, for det er hussalg, jobbing, flytting, oppussing, bryllup, mann og barn som gjelder :) 

Så jeg vil gjerne at alle som har skrevet kommentarer om mønster de ønsker om å sende meg en mail på hobbypuffen@hotmail.no, så jeg kan få en oversikt over alle som ønsker, men ikke har fått oppskriften. Vet Mood's mønsteret er etterlyst, å oversikten min har sklidd helt ut. 

Håper på å komme sterkere tilbake når bryllup, flytting og husoppussing er over :)

Ønsker alle sammen fortsatt grå, men fin sommer :)

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Thank you, I've just been looking for information approximately this topic for a while and yours is
    the best I've found out so far. But, what in regards to the
    conclusion? Are you certain about the supply?

    Also visit my homepage ... Nevada Divorce

    SvarSlett
  2. I'm not sure exactly why but this site is loading extremely slow for me.

    Is anyone else having this problem or is it a
    issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.



    Feel free to surf to my homepage: Vouchers

    SvarSlett