torsdag 2. august 2012

Hei alle sammen :)

Til alle dere som er innom bloggen min vil jeg veldig gjerne si takk for besøket :) Jeg har vært veldig lite aktiv den siste tiden, for det er hussalg, jobbing, flytting, oppussing, bryllup, mann og barn som gjelder :) 

Så jeg vil gjerne at alle som har skrevet kommentarer om mønster de ønsker om å sende meg en mail på hobbypuffen@hotmail.no, så jeg kan få en oversikt over alle som ønsker, men ikke har fått oppskriften. Vet Mood's mønsteret er etterlyst, å oversikten min har sklidd helt ut. 

Håper på å komme sterkere tilbake når bryllup, flytting og husoppussing er over :)

Ønsker alle sammen fortsatt grå, men fin sommer :)

Klem fra

1 kommentar:

  1. Nice and creative writing. Thanks for share with. Keep writing like this.

    thanks & regards

    Graffiti - Enz

    SvarSlett