onsdag 23. mars 2011

Award 1 og 2 !


Award 1: Denne fikk jeg av Beate. Hun har DENNE bloggen. Hun skriver om alt og ingenting om livet og hverdagen.


Med begge awardene fulgte det med 2 utfordringer. Skrive 8 ting om meg selv, for så å gi den videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere.

1. Jeg blir straks 25 år. 14.april er den store dagen *Hurra* 

2. Jeg er født og oppvokst i Oslo. Nærmere bestemt Oslo's beste vestkant :P Følte aldri at jeg "passet" helt inn, så 18 år gammel flyttet jeg fra hovedstaden til en liten bygd i Oppland. Aldri angret! Eier nå hus med min kjæææære <3

3. Jeg er eneste høne i flokken her hjemme. Hanegjengen består av kjære sambo og guttene våre Lucas (født juni 2008) og Linus (født juni 2010).

4. Sambo's bestemor mener jeg kommer til å føde ute på gårdsplassen hvis vi skal ha nr 3, pga to RASKE fødsler tidligere.

5. Jeg er yngste søsken av 3. 2 brødre over meg.

6. Jeg drømmer om forlovelse og bryllup :P

7. Husets store lidenskap er bil. Hos små og store.

8. Målet for dette året, få tilbake den smekre kroppen ;)

Så over til de 5 bloggene som jeg syns fortjener en award og ett besøk av deg:

Award 2: Denne har jeg fått av Marielle, som har DENNE fine hobbybloggen :)


Vi holder oss til det jeg skrev om meg på award n r 1 ;).
Men her det 8 blogger jeg syns fortjener en award og en titt fra deg.

Tusen, tusen takk til Beate og Marielle som har gitt meg disse 2 awardene :)

Klem fra

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden :) skal legge den fint inn i bloggen min <3
    Ha en superfin dag :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden du ga meg! Jeg har endelig skjønt hvordan disse fungerer og skal legge den inn i bloggen min! :D

    SvarSlett